6 gyakorlat, ami erősebbé teszi a párkapcsolatot
2018-02-22  /  Szerző:   /  Párkapcsolat  /  Nincs hozzászólás

Egy olyan párkapcsolatban élsz, amit szeretnél, ha hosszú távon is működne? Bármit megtennél azért, hogy egy olyan erős és hosszú távú párkapcsolatot alakíts ki, ami ellenáll majd mindenféle megpróbáltatásnak? Alábbi cikkünkből megtudhatod, miként erősítheted meg a párkapcsolatod és ezáltal hogyan válj boldoggá.

Az életünk sok aspektusa szoros kapcsolatban van a párkapcsolatunkkal és azzal az emberrel, aki mellett élünk. Az időnk, a jövőbeli terveink, az érzelmeink, a mindennapi elfoglaltságaink és a jövőbeni céljaink mind függnek a párunktól is. Ugyanakkor az érzelmi érettségünk is létfontosságú a párkapcsolatban. Ennek azokban a helyzetekben van nagy jelentősége, amikor együtt kell meghoznunk bizonyos döntéseket. Alábbi cikkünkben adunk hat tanácsot, mellyel építeni tudod majd a párkapcsolatodat.

1. Ismerjétek fel a stressz faktorokat és tanuljátok meg megoldani a problémákat, ezzel pedig növeljétek az érzelmi érettséget a párkapcsolatban!

A munka, a barátok vagy a család mind okozhatnak stresszes helyzeteket. Ezt a stresszt pedig gyakran a párkapcsolatban vezetjük le, ami pedig árt a párkapcsolatnak. Már az is segíthet a probléma megoldásában, ha felismerjük ezeket a stressz faktorokat az életünkben.

2. Alakítsatok ki egészséges szokásokat a párkapcsolatban: a direkt kommunikációt részesítsétek előnyben és felejtsétek el a mobiltelefont!

Egy olyan világban élünk, amikor még akkor is kísért a telefonunk nyomkodása, amikor a partnerünkkel beszélgetünk. A telefonotok nyomkodásának a gyakorisága tükrözi azt, hogy mennyire vagytok elégedettek a párkapcsolatban. Próbáld meg a párodra terelni a figyelmed akkor, amikor együtt vagytok és csökkentsd minimálisra azt az időt, amit a közösségi oldalak böngészésével töltesz.

3. Az erős párkapcsolat az érzelmek szabályozásával és az önuralom gyakorlásával alakítható ki!

Ha kapnál egy voodoo babát és azt mondanák neked, hogy ő a párod, akkor hány tűt szúrnál bele? Felmérések alapján kiderült, hogy az alacsony vércukorszint nagyobb agresszív impulzust idéz elő. Ezért, mielőtt agresszíven viselkednél a párkapcsolatban, bizonyosodj meg róla, hogy nincs-e szükséged egy kis édességre. Utána pedig gyakorold az önuralmat. Minél inkább növeled az önuralmat, annál inkább növeled az esélyét annak, hogy a párkapcsolatod erős legyen.

4. Növeljétek a szexuális intimitást és a kettőtök közötti valódi közeledési lehetőségeket!

Azok a párok, akik a szexuális együttlét után több időt töltenek csókolózással és ölelkezéssel, sokkal kielégítőbb szexuális és romantikus kapcsolatot tudnak kialakítani egymással. Ezekben az intim pillanatokban kialakult szokások segítségetekre lesznek abban, hogy valóban kapcsolatban legyetek egymással és kölcsönös bizalom legyen köztetek a legnehezebb pillanatokban is.

5. Ahhoz, hogy a párkapcsolatotok boldog és kiegyensúlyozott legyen, arra van szükségetek, hogy kérjetek bocsánatot és ugyanakkor el is fogadjátok a bocsánatkérést!

Egy párkapcsolatban a felek néha megbántják egymást. Lehet, vannak olyan helyzetek, amikor a sértés nem komoly, azonban vannak olyan helyzetek is, amikor a felek nagyon komolyan megsértik a másikat. Ezekben a helyzetekben szükségszerű az, hogy meg tudjatok bocsájtani egymásnak. A boldog párkapcsolat kialakításában nagy jelentősége van annak, hogy tudtok-e bocsánatot kérni, illetve meg tudtok-e bocsájtani a másiknak.

6. A komoly párkapcsolatban ne feledkezzetek meg a játékosságról sem!

Az erős párkapcsolat komoly elhatározásokkal építhető fel, azonban ahhoz, hogy hosszú távon erőssé váljon a kapcsolat, szükség van arra is, hogy játékosságot is csempésszetek a mindennapi életetekbe. Ha képesek vagytok arra, hogy egyes esetekben humorral reagáljatok a nehéz helyzetekre, akkor már közelebb vagytok a boldog párkapcsolat felé vezető úton. Felmérésekből kiderült, hogy a humor jelenléte a boldog párkapcsolat előjele is lehet.

Nincs lehetőség hozzászólni ehhez a bejegyzéshez.