Magyar divatmárka a The New York Times címoldalán
2017-11-19  /  Szerző:   /  Egyéb, Rúzs  /  Nincs hozzászólás

Mindig öröm a magyar divatmárkák nemzetközi sikereiről hírt kapni, márpedig az Áeron szépen gyűjtögeti ezeket.

A 2012-ben alakult márka alapítója és tervezője, Áron Eszter idén Az év divattervezője díját is hazavitte a GLAMOUR Women of the Year gálán, korábban a Forbes magazin választotta a 30 legígéretesebb 30 év alatti európai tehetsége közé a divatmárka ügyvezető igazgatóját, Lászlóffy Vivient.

Miközben a márka Távol-Keleten a vásárlók nagy kedvence lett, az elismerések egyre többek érdeklődését felkeltették, most például a világ egyik legfontosabb és legbefolyásosabb lapja, a The New York Times hozza a címoldalán az Áeron sztoriját abban a cikkben, amelyet a kelet-európai divatról írtak, és amelyben a magyar márka mellett egy lengyel és egy román divatcéget is bemutatnak.

Forrás: Glamouronline

Szólj hozzá